Annekizz Kızlar 2 gündür kaşıntıdan bi hal oldum. Az önce bi krem sürüyüm dedim baktım ki hep beyaz beyaz kabarcıklar olmuş. İnternette cinsel yolla bulaşır yazmış. Aklıma kötü şeyler geldi
cemre_-34 Annekizz enfeksiyon ya da mantar olmuş olabılır bır hekime görünmeniz gerekır akıntı kokuyor mu
hayalperest2310 Annekizz mantardır canım doğumdan sonra bemde sürekli tekrarlanıyor fitil veriyorlar geçiyor yine sar başa antibiyotik veremeyiz dediler emzirdiğim için kaşıntı için travazol krem iyi geliyo
cemre_-34 Annekizz anladım beyaz beyaz olan kabarık şeyler enfeksiyon ya da mantar belırtısı diye düşünüyorum ama bence beklemeden hekıme görün ki ne olur ne olmaz
hayalperest2310 Annekizz cinsel temasla da bulaşıyor ama vücut bağışıklığı düşünce de öyle olur ama ben cinsel ilişkiye bağladım çünkü her ilişkiden sonra kaşınmam oluyor
NewMomm1 hayalperest2310 yok hanımefendinin aklına gelen o değil ben anladım ama hemen öyle düşünmeyin bence daha ne olduğu bile belirsiz @Annekizz