Selam arkadaşlar 14 aylık bebeğim, sadece elimi tutarak yürümek istiyor ya da karşısında biz oturuyorsak bize yürüyerek geliyor, kendi başına önünü bir yere dönüpte asla yürümüyor ,karşısında otururken onu çağırıyorum geliyor ayağa kalkınca hemen yere oturuyor Ne olacak bu korkak çocuğun hali çocuğu böyle olupta şimdi yürüyen annelerimi tecrübelerinize ihtiyacım var süreç nasıl ilerliyor.