Hepinize merhaba bebeğimin kafasında yumuşak ele gelen bir şişlik vardı baktırdık ve radyoloji sonucunda: 7×3 mm boyutta düzgün sınırlı benign görünümlü solid oluşum mevcuttur diyor. Bir doktor önemsiz kitle gibi bir şey dedi bir doktor da yağ bezesi dedi. Bilgisi olanlar lütfen yardım etsin. Daha önce başına gelenler bu nedir neden oluşur ?