Gamgulce 28 günlük bebeğim var. Bakarak yatayım demiyordu hiç. Sürekli kucakta dolanmak istiyor. Sabah emzik verdim ve hemen tuttu. Uykuyu onunla daldı. Emzikle çok mutlu görünüyor. Erken mi verdim acaba ?
Zlm Gamgulce ben hastanede vermiştim 😁 erken falan değil ama uykuya daldiktan sonra agizindan çıkartın ağında onunla uykuyu geçirmeye alışması büyüdükce ağzından düşünce uyanmaya baslar
isufumveben Gamgulce tam zamanı. Ben de o zamanlar verdim hayat kurtariyor. Onunla uyuyor bazen onsuz. Ağzından düşünce uyanmiyor. Tabi aç olmadığından emin olun açsa ve emzikle meme emdigini saniyorsa düşünce uyanır
Gamgulce isufumveben aç olunca bizimki ortalığı yıkıyor onu anlıyoruz artık 😂 peki uyurken emmesinde bir problem oluşur mu ? Hani kusarsa falan emzikte tıkar , nefes alamaz diye korkuyorum
catcilek Ben de 2. Gün vermiştim bence sorun yok psikologlar öneriyor bebeğin emme refleksi gelişiyor ve mutlu güvende hissettiriyor
kkdem Gamgulce doğar doğmaz hastanede verdim valla çalışan bir insanım emzik olmazsa olmaz benim için doktorumda verdiğimi söylediğimde bür şey demedi verebilirsin dedi