bebitonunannesi_ 21 aylık ne denediysem yok 🤣 midesi bulansın diye herşeyi sürttüm bulanmıyor,biberon emzik alışkanlığı da yok memeyle uykuya geçiyor sabaha kadar emiyor ,yemek yemiyor ,kesin çözüm nedir kızlarrr🫣
Keznes bebitonunannesi_ Bende ayni durumdayim sabir tasi aldim aci gelince emmiyor ama bu seferde uyutamuyorum,inananin aksam 5 e gelirken ayakta basi koltuga yasli uyuya kaldi,butun uyumalari reddediyor.Bende bir kac gun once ayni postta. Actim ama 1 kisi haric yazan olmadi
Aslicamm bebitonunannesi_ konuşup anlatmak bence bebekler her şeyi çok güzel anliyolar. Benim oğlum da 22 aylık bi kaç aya kesmeyi düşünüyorum tam bir meme bağımlısı hele son 4 aydır aşırı bi bağlılığı var ama konuşarak emme sıklığını azaltmaya başladım