Benim büyük oğlum 6 yaşında . O heralde artık bağışıklık kazandı . Çok kolay atlatıyor . Küçük oğlumun haftaya doğum günü var ve 4 gündür hastanede yatıyoruz . Boğaz enfeksiyonu ve ateşi hiç düşmedi . 18 aylıkken havale geçirdiği için yatış verdiler . 4 gündür ne gecemiz var ne gündüzümüz . İmkanınız varsa yollamayım bu sene çok değişik virüsler var .