Elifff7 kızım şuanda 18 aylık ve ilk doğum gününde dişsizdi. Şuanda ise 12 tane dişi var. Sadece 5 ay içinde çok seri bir şekilde çıktı. Çok moral bozucu biliyorum çünkü aynı şekilde yaşadım bir sorun mu var diye. Her gören nasıl hala dişi çıkmaz dedi ama doktorumuz bu konuda çok rahatlatıyordu 1,5 yaşına kadar çıkmayabiliyormuş. Kızım 10 aylık yürümeye başladı hatta bununla bile ilgili dedi vücut bir şeye odaklanıyor ve diğerine öteliyormuş. Yani kısacası içinizi rahat tututun her şey elbet olacak dişi çıkacak, konuşacak ne yapması gerekiyorsa yapacak. Her çocuk gelişimi kendine hastır.