Merhaba oğlum 30 aylık hep inatçı bi çocuktu ama şimdi zirveye ulaştı. Sürekli puding almak istiyor markete gidiyoruz direk pudinglerin yanına gidiyor almasak ortalığı yıkacak. Alıyoruz elime verin diye ağlıyor veriyoruz açın diye ağlıyor evde açaçağız diyoruz bazen açtırmıyor ama evde hep bu puding krizi yaşıyoruz. Kahvaltıya gittik sadece kızartma yedi omlet yediremedim evde yerdi orda yemedi. Sinirlenince telefonu fırlatıyor bize gelip vuruyor sabırlımızı deniyor resmen. Bir şeyi yapamadığı Zaman bağırıyor elindekini atıyor. Ağlamasından inadından gerçekten bıktık artım eşimle ne yapacağımızı şaşırdık. Bez bağlamak üst baş giydirmek hep sorun. Telefondan bişey açıyoruz öyle kandırıp giydiriyoruz. Bu dönem geçiyor mu yani duymaya ihtiyacım var. Seneye kreşe göndereceğim 3 yaşında olunca. Orda ne yapcak böyle bilmiyorum