gulanasi evet benimkide kıvırcıkti.. tuzsuz sampuan kullanacan sonrasında.. bende emziriyorum..fiyat kesimle beraber 2300tl… bir daha yaptirimisiniz diye sorsan asla nedenmi cunki acayip derece boğaz burun ve gözleri yakıyor… benim arkadaş yaptırmış hiç hiç öyle bir olay olmadı.. içine konulan malzeme ile alakamis.. yaptırancan yere kesinlikle sor gözleri yakmayandan olsun..