Pamukprenses_12 kızınızın kilosu çok güzel bence. Burda 12 -13 aylık olup 8 kilo çocuğu olanlar var. Neden sıkıyorsunuz canınızı. Gayet harika her şey. Ancak şunu söylemek isterim ki, size yapılanı siz de bu sözlerinizle başkasına yapıyorsunuz. Nasıl ki çocuğunuzun kilosu sizin bir başarınız değilse; başka bir annenin de 10 aylık tam oturamayan bebeği onun başarısı veya başarısızlığı değil. Ayrıca oturma süresi normalde 9. Aydır. Ne olur yani bir ay geç otursa bebeği. Bu bir ayıp mı ya da utanması gereken bir şey mi hayır. Çoğu bebek 12-13 ayda yürürken, yine binlerce bebek 18-20 ayda yürüyor.