Bizimde öksürük halsizlik sürekli burnu akıyor ağlıyor bir doktor antibiyotik yazdı birisi hiçbişi vermedi daha demin o kadar ağlıyordu ki calpol verdim ventol hava kullanmaya basladim iki gundur mecbur duş aldırdım kundak yaptım biraz yatıyor şuan antibiyotik kullanmak ıstemiyorum inşallah antibiyotiksiz geçer pazartesiye kadar bekleyeceğim