Kızlar çook uzun yıllar lens kullandım geçen aylarda doktora gittim astigmatta çıktı
Şuan eskiden kullandığım lensleri kullanamıyorum yani sanırım astigmat tetikliyor batıyor kayıyor yada hiç girmiyor astigmatlı lensler varmış optikcide bulabilirmiyim yoksa özel olarak mı almam lazım ?
Birde hangi marka önerirsiniz?