Merhaba anneler bebeğim 2 ay 2 gunluk bundan 10 15 gun oncesınde kakasını fazla yapmasındna yakınıyordum fakat 10 gundur bı kaka sorunumuz varki sormayınn 5 gun kaka yapamadık dıe telaşlıyken ayın 27 sınde rota aşısı vurulduukk ve yan etkısı ıshal demıstı doktorumuz eve gıttıkten sonra kopuklu ıshalımız oldu 5 gun sonunda kaka yaptı ve ben bu durumu asıyla ılgılı oldu dıye dusunuyorum hatta kakasında 2 cm parcalarda gordum. Sındı 2 gundur gene kaka yok. Doktor 10 gune kadar normal dedı ama sankı bı huzursuzlugu var gıbı ve bu dedıgım surecte cok ılgınçtırkı yetıskın gıbı osurugu kokuyor. Basına bu durum gelen varmı. Kılo alımımızda guzell ama nıye böyle odu anlamadım Bugun bır turlu uykuya dalamıyor masaj yaptım altını aldım gaz cıkarttım genede sabah 6 den beri memedeyız. 8. Hafta atak donemınden mi bebekte sorun mu var cözemedim bende pinpirikli biriyimm napcağımı sasırdım. Mama desteklı emzırıyorumama yavas yavas mamayı bırakmayı denıyoruz doktor kontrolunde bu sebeble gunluk aldıgı mama 1 sefer ce 40 ml neden böyle ya çok üzülüyorum