esmanur433 Bebeğime calpol vermek için almıştım fokaba koymuştum şimdi ihtiyaç oldu vermem istedim dışında dolapta saklamayın yazıyordu ama ben şurubu verdikten sonra gördüm herhangi bi zararu olur mu ki bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
ceriio esmanur433 doğru mu yanlış mi bilmiyorum ama görümcem de hep öyle yapıyor gördüğüm kadarıyla bir sıkıntı olmadı sadece soğuk olduğu için biraz dışarıda bekletip ısınıyor öyle veriyor
Cnrars esmanur433 benimkiler de dolapta . Aşıya falan gitmeden cikariyorum sadece . Ilık olsun diye o kadar 🤷. Çünkü evin içi çok sıcak . Dışarda kalsa sıcaktan bozulur diye düşünüyorum. Dolaba koyuyorum yani
Heymissbon esmanur433 zarari olmaz.. etken madde dibe cokuyor ve ilacın etkisi azaliyor.. atesi dusmeyebilir etkisi az olabilir vb.
esmanur433 -Drkegsbl- yaaa o zaman bende koymaya devam mı etsem ki evimiz 26 derece çünkü düşüremiyoruz ısısını ortak olduğu için
Sevecen_ Farketmez ki ben dolaba koyuyorum sadece çıkarıp biraz ilidiktan sonra veriyorum ve eğer açıp kullandıktan öncesine ve zaman geçtiyse biraz faydası olmuyo ilacın
Cigdem61 esmanur433 açılmadan önce oda sıcaklığında tutup açıldıktan sonra max 2 ay dolapta saklayabilirsiniz dedi bana doktorumuz