Kızlar oğlum grip olmuş sanırım benden geçti. Sağlık ocağına gittim ama ilaca gerek yok dedi ağrı kesici versen yeter dedi. Burnunu temizliyorum şurubunu veriyorum ama banamısın demiyor gece gram uyumadı ya 5 dakkada bi uyandı emiyor ağlıyor susmuyoda kafayı yicem vallahi. Ne iyi gelir ne rahatlatır ne uyutur bana bişey diyin nolur