Merhaba arkadaşlar az önce kızım kapının aralarından çubuk şeklinde seritler oluyor o araya çarpmış galiba Bi baktım kan geliyor çok korktum bastirdim batikon pamukla sürdüm sonra yarabandi yapıştırdım inşallah birsey olmaz kan akmıyor durdu çok kötü olsaydı kan durmazdı değil mi lütfen bilgisi olan yardımcı olsunn