ff8544hh Doktorumuz 6. ve 10.hafta yaptırın dedi Sağlık ocağı da diyor ki 3.ve 5.ay arası yapıyoruz biz diyor? Sizler ne zaman yaptırdınız sevgili anneler?
102210122 ff8544hh 2 ay 20 günlükken yaptırdık ilk dozu. Bence çok erken demiş doktor. İlk defa duyuyorum benim 2. bebeğim
zmiraymom ff8544hh biz ilk dozu 2. Ayda yaptırdık 2. Ay aşıları yapıldığı zaman ikinci dozu 4. Ayda yaptırıcaz ☺️
askbebegimmbenim ff8544hh 2 4 yada 3 5 aylık olarak tercih edilebiliyormuş. Ama doktorum 3 5 aylarda devlet aşısı olmadığı için ozaman yapmamızı uygun gördü. 3 aylıkken yaptırdık 2.doz 5. Aylıkken olacak inşallah
Benimbebegim222 zmiraymom bizde doktor ve sağlık ocağı ikinci ay aşıları ile dedi ama ağır olmadımı ağır olur diye kararsızım
Papatya-eylul88 ff8544hh cok erken 6 bence ama doktorunuz dediyse vardir bi bildigi ama tercih sizin yinede
zmiraymom Benimbebegim222 biz kusmasından çok korktuk ama kusma olmadı ateş oldu hafif ondada carpol verdik 4-5 saat arayla ☺️
zmiraymom Benimbebegim222 evet 2. Ay aşılarını yaptırdıktan bi yarım saat sonra rota oldu zaten ağızdan veriyolar bebek emiyor kolay bişey ☺️