Fidasee 600 olanı ağır gelir demişti bize eczane. Birde tahlil yaptırdınız mı nasıl cıktı? Bizim 8. Ayda fazla olduğu için bırakmıştık. 1 yasında tahlilde de normal cıkmıştı. Doktorumuz günde 3 damla verin kışın güneş pek görmeyeceği için dedi. Suan öyle kullanıyoruz