findiginannesi_ Oğlumun ateşi sürekli bi inip bi yükseliyor dün de nöbet geçirdi .ilaç kullanıyorum ama ateşe fayda etmiyor artık bende hastayım .zar zor ilgileniyorum evde ateşini nasıl düşürebilirim ılık suyun içine de soktum ama uzun süre durmuyor
selimhankerem findiginannesi_ büyük ihtimal antibiyotik kullanman gerekşcek enfeksiyon olabilir aynısını iki çocuğumda bi hafta önce yaşadık antibiyotiksiz düşmedi
_mmom findiginannesi_ özel hastanede iğne yaptırdık anca öyle rahatladı çocuk devlette ilgi yok iğne yapmadılar ilaçla da geçmiyordu
pinkooo_02 findiginannesi_ ateşi neyden kaynakli yükseliyor doktor söyledimi enfeksiyon varsa ateş inatçı olur antibiyotik kullanmadan da ateşi düşmez
findiginannesi_ selimhankerem Hastanede antibiyotik yazdılar dün canım içirdim onu ama dün yorgunluktan antibiyotiği gece 1 gibi yaptım sabah 5 gibi aklıma geldi dolaba koydum sandım da dışarda kalmış bişey olur mu acaba
selimhankerem findiginannesi_ havalar serin evin durumu nasıl bir şey olacağını sanmıyorum antibiyotiği iki gün verdin mi düzenli ateşi düşecektir
Didem0101 findiginannesi_ çok yüksek ateşte kullanılan fitiller var eczanelerde satılıyor ben aldım dolapta duruyor her ihtimale karşı bu zamana kadar doktorlarınız hiç bahsetmedi mi
findiginannesi_ Ozooo _mmom Didem0101 selimhankerem pinkooo_02 Dün hastanedeydik kızlar serum felsn takıldı akşam taburcu olduk işte antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon var şuanlık iyiyiz bakalım
pinkooo_02 findiginannesi_ canım antibiyotik kullanıyorsan 2 3 günde etkisini gösterir ve ateşi çıkmaz artık
krtglucnar_ findiginannesi_ virüs testi yaptırın bence benimde oğlumun düşmeyen ateşi vardı sadece burnundan sürüntü alıp test yaptı doktorumuz influenza pozitif çıkmıştı