Lahmacunayran geçen Gratiste parfüm sıktım şala, yıkamak için kirli sepetinden aldım hala parfum kokuyordu keşke markasını not alsaydım dedim 😂😂 acaba hepsi bu kadar kalıcı mıdır bilemedim tabi. Bir de BİM’in parfümlerin çok ovuyorlardi bakmak için aldım bir tane baya kalıcı ve çok güzel kokuyor. Onun dışında Lancome la vie est belle var bende o da baya kalıcı az kaldı bitecek o da 😅