Kızlar 1 aylık bebeğim var ilk sütüm çok az geldiği için mama takviyesi yapıyorduk. Şu ara sütüm arttı hem sağım yapınca belli hem de bebeğim emdikten sonra yeniden meme aramıyor. Ben mamayı bırakmak istiyordum ama geçen hafta doktora gittiğimizde kilo alımı az dedi mama da verin dedi. Şimdi emziriyorum az ağladığında hemen mama veriyoruz ama sonra kusuyor.ne yapcam bilmiyorum mama vermesem doymuyor mu diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım