pinarkucuk Hanımlar aklıma takıldı da göbeğim için bölgesel zayıflamaya gidecemde her hangi bir zararı yok değil mi yumurtalıklara rahime vs.
busra170823 pinarkucuk herhangi bi ameliyat falan geçirdin mi kistin falan varmı böbreklerinde sıkıntı varmı
pinarkucuk busra170823 hayır hiç öyle şeyler yaşamadım sadece doğum sonrası göbek sarkıklığı için bölgesel zayıflamaya girmeyi düşünüyorum