Monarosa-06 Kızlar Haziran’da doğum yaptım doğumdan sonra öyle bişey yoktu şu 3 aydır sırt üstü yüz üstü yatayım belim kırılacak gibi donemiyorum iğne yerim ağrıyor yaşayan var mı
Deniz98 Monarosa-06 bende kesinlikle yüzüstü yatamıyorum 6,5 ay oldu hala yüzüstü yattığımda dönemiyorum.
yildiz-alp2024 Monarosa-06 bende Haziran’da doğum yaptım benimde bugünlerde çok ağrıyor ben bebeim artık ağırlaştı ondan diyordum ama siz de böle doyonce bilemedim
AyseSena Sezaryen olmadım ama epidural aldım ben de ekimde normal doğum yaptım aynı iğnenin vurulduğu yerde ağrım var canım orası hassas maalesef nasıl geçer bilmiyorum zamanla galiba
Tazeannnee1 Bende temmuzda doğum yaptım bendede çok ağrı var eğilip bir şey yapamıyorum uzanınca özellikle sabahları yataktan kalkarken çok ağrı oluyor üşütünce olur diyorlar da sanmıyorum inşallah geçer :/