Merhaba kızlar ben artık size de bir sormak istedim bebeğim 20 günlük ve kaka yapmakta zorlanıyor hatta yapmıyor yani ben yaptırıyorum termometre ile. 1,5 hafta emzirdim herşey normaldi sonrasında mamaya geçtik ve sanırım ondan dolayı oldu sütüm durdu bu arada o yüzden mamaya geçtik. İlk önce Aptamil Pre İle başladık fakat kakasını yapmıyor diye mamayı değiştirmemi söylediler bizde Nestle Beba pre geçtik ama hala aynı .. ne yapmalıyım su da veriyorum doktorumuz önerdi su ve bebek çayı içebilir mamaya geçiş yapıldıysa dedi … lütfen yardım edin 😓🙏🏻