hsenamt kızlar şubatta doğum yapan var mı aramızda, benim bebeğim 21 günlük oldu. bu süreç biraz zor geçiyor ya. sizde de böyle mi acaba. bir ben mi bu kadar zorlanıyorum
JollyBaby hsenamt 27 günlük benim bebeğim de. Çok şükür genel olarak güzel geçiyor. Sizin neden zor geçiyor yolunda gitmeyen ne?
Annesi23 hsenamt benim bebeğimde 15 günlük oldu ikinci çocuğum aslında genel olarak iyiyiz ama arada kriz anları oluyo tabi
Eslemveasya hsenamt 13 şubatta doğum yaptım. Sabaha karşı beni zorluyor karnı tok ama uyumuyor emzir salla olarak uyuyana kadar uğraşıyorum. Gündüzleri sıkıntı yok genel de uyuyor. 2. Bebeğim
hsenamt JollyBaby çok şükür bizim de iyi gidiyor ama uykusuzluk çok yoruyor beni, yatma kalkma saatleri birbirini tutmuyor. biraz da acemi olduğumu düşünüyorum. sizin ilk bebeğiniz mi?
hsenamt JollyBaby bir de ev islerini nasil yapabiliyorsunuz? Ben hic birsey yapamıyorum. Bebekten gözümü ayıramıyorum, baglandim neredeyse. Ev yemek temizlik nasil yapabiliyorsunuz
hazal3421 hsenamt ya bende yatma kalkma saatleri birbirineli tutmuyor aç kaldığını düşünüyorum uyanmadığında çok üzülüyorum bu duruma
JollyBaby hsenamt Yatma kalkma saatleri birbirini tutmuyor derken bazen 1 saat uyuyor bazen yarım saat uyiuor gibi bir şeyden mi bahsediyorsunuz? Onun dışında uyku rutini oluşturmayı beklemeyin şimdiden daha çok küçükler. Ben 2 saatte bir uyandırıp emziriuoeum ama 2 saat olmadan da emmek istiyor mesela 1 saat sonra uyaniuor emmek istiyor. o zaman uyku saatleri zaten birbirini tutmamış oluyor tekrar en son emdigi saati baz alarak 2 saat tutuyorum. Kisaca emme saatine göre uykusu şekilleniyor. Bide ben uykusuzluğa dayanabiliyorum onun rahatlığı da olabilir. Ne bileyim bide uykusuz kaldığım kişi evladım normalde deseler belki 2 3 saat uyku ile yetin insan zorlanır elbet. Öndeki gün 2 saat uykuyla durdum mesela aynı gün yolculuk yaptım gece 1 falandı yine uyuduğumda ölü gibisin dediler ama ben yorgunluk uykusuzluk hissetmiyordum mesela. Niye bu kadar uzun uzun yazdım onu da bilmiyorum konusasim geldi herhalde 😂 kısaca herkesin bünyesi aynı olamaz o yüzden üzülmeyin elbet bu günler de geçer. Benim ilk bebeğim evet sizinde sanırım?
hsenamt hazal3421 ben de ayni durumu yaşıyorum. Doydu mu ac mi emin olamiyorum. Bazen mama hazırlıyorum, bu sefer de kusuyor. Bilemiyorum
ikierkekannesiiiii Annesi23 bende ikinci doğumum 14 Şubatta doğdu 15 günlük bebeğim 3 gündür baş ağrım var yat kalk deli gibi oldu kafam
hsenamt JollyBaby benim de ilk bebeğim, gunduzleri uyuyor, geceleri uykuya direniyor bebeğim. Kundak problemimiz var, ellerini surekli dışarda istiyor. Neden bilmiyorum. 3 saatte bir emzirme duzeni oluşturdum ama bazen bu zaman dilimi tutmayabiliyor
Annesi23 ikierkekannesiiiii aynı gün doğum yapmışız sizinkilerin gaz sancısı başladı mı acaba benim kız bugün ekstra bi gazlı sanki ikinci hafta başlar demislerdi zaten
ikierkekannesiiiii Annesi23 3 gündür var alltan üstten cikariyo ama karnındaki sancı devam ediyor kızarıyor😔
tubizeyn Bende 2 şubatta doğum yaptım ilk bebeğim. Beni sadece insanlar yordu şunu yap bunu yap şöyle tut mama ver emzir yok neden ağladı bu hastamı sütün mü yok vs yanlış yönlendirmeler de çok oldu. 2. Olursa eğer kmseyi dinlemeyeceğim nasıl biliyosam öyle yapıcam. Bebeğim emmiyor şuan sağarak veriyorum çok üzgünüm. Uykusuzluk vs benide yormuyo cektiğim herseyi o bana bakınca unutuyorum :)
JollyBaby tubizeyn O insanların canı cehenneme. Üzmeyin kendinizi lütfen Aynı gün doğmuş yavrularimiz ☺️ tadını çıkartın bundan sonra. Karışanlara müdahale edenlere de tavrınızı belli edin kimse zarar veremesin en azından bundan sonra ki süreçte. İnşallah tekrar emer yavrunuz zorlamadan ara sira deneyin Bi şansınizi. Sarkiyla ninni ile bebeginizle konuşarak vs ne bileyim belki ise yarar. Onlar bile çok etkileniyor bu tip insanlardan. Huzursuzluk, ağlama onların için kaçınılmaz oluyor
hsenamt tubizeyn bence de kimseyi dinlemeden hareket etmek bazen dogru sonuclar veriyor. Her kafadan bir ses cikiyor. Bende de oyle oluyor malesef
tubizeyn JollyBaby evde fazladan bir kişi olsun anlıyor bebeğim uykusu bozuluyor:) arada bir deniyorum 5 dk emer gibi yapıp bırakıyor aslaaa açamıyorum ağzını ağlayınca sağıp veriyorum. Sarılık olmasın sütün az mama ver dediler keşke o güne geri dönebilsem ne güzel emiyordu yavrum
JollyBaby tubizeyn Mama ver diyen çevrenizdekiler miydi? Yoksa sizinde sutunuz gerçekten bebis acliktan ağlayacak kadar az miydi tam anlamadım onun icin soruyorum mazur gorun. Mama verince meme reddi oldu galiba değil mi? Benim bebegimde de vardı sarılık 2 saatte Bi uyandırıp sutum az da olsa cokta olsa hep emzirdim çok şükür atlattık. Maalesef Mama çoğu zaman meme reddi yapıyor. :(
tubizeyn JollyBaby yetmiyor mama verelim bişi olmaz denildi inandım bende meme reddi yaptı. Bende sütümün yetmediğine inandım. Keşke şuanki aklım bir ay önce olsaydı çok tecrübesizmişim. Deniyorum bakalım belki emer
JollyBaby tubizeyn Bende dua edeyim sizin için inşallah emer bebeğiniz ah annelik işte yaşayınca anlıyor insan. Olsun 1 damlası bile şifadır ister emsin ister siz saginfarketmez o şifasını alıyor annesi dert etme 🩷
tubizeyn JollyBaby ay çok teşekkür ederimm keşke herkes siz gibi yaklaşsaydı :) sağlıkla büyütün sizde bol bol koklayalım yavrularımızı😍
JollyBaby tubizeyn İhtiyacımız olan duymak istediklerimiz bu 🫶🏻💜 Amin hepimiz sağlıkla büyütelim canım 🥰