Ben yaşamadım çok şükür ama cevremde yaşayan var . Psikiyatri ye falan götürdüler hiçbir işe yaramadı en son iyi bi hoca bulup hocaya götürdüler şimdi daha iyi çok şükür Böyle şeyleri çözen psikiyatri değil hocalardır dinimizde büyüye inanmak yaptırmak ve yapmak günahtır ben büyüye inanıyorum maalesef ki çevremde çok olay gördüm duydum yani başınıza gelmediyse bilemezsiniz o anın çaresizliğini