defnes32 karabasan olayları çok yaşadım evlenmeden önce, hatta işi bırakıp annemlerin yanına geri gittim yoksa kafayı yemek üzereydim. Çok ciddi boyutlara ulaşınca evde yalnız kalamamaya başladım. Daha sonra hoca değil de annemin arkadaşının annesi okuyormuş ona gittik okudu üfledi. Biz de annemle 41 tane çörek otuna ayetel kürsi okuyup muskaya ayetel kürsi duasının yazılı olduğu bir kağıtla birlikte koyduk. Sürekli onu taktım, hiçbir şey kalmadı çok şükür