Kızım 21 aylık aşağı yukarı 1-1,5 aydır memeye aşırı düşmeye başladı 5-10 dk da bir istedi bazen yemekten önce sonra tabi yedikleri de iyice azaldı az yemeye başladı o dönemlerde kesmeyi düşündüm ama kıyamadım bir de hep 2 yaşa kadar emziriririm diyodum başından beri o yüzden devam ettik ama dün gece 5:15 te uyanıp 06:06 ya kadar emdi birini emip diğerine geçti sürekli değişti döne döne meme diye diye o zaman karar verdim artık kesmeye
Sizler ne düşünüyorsunuz veya böyle şeyler yaşadınız mı, bir de kesenler nasıl bir yol izledi yardımcı olursanız teşekkür ederim