tuuuba Hanımlar bu aylarda sünnet yaptıran anneler yazar mı Genel anestezi mi lokal anestezi mi yaptırdınız Ne tavsiye edersiniz biraz acill ☘️
seydasenl1 tuuuba benim oğlum da yarın sabah olacak inşallah şehir Hastanesinde 1 yaş 11 aylık geç kaldık biraz ama nasıl olacak bilemiyorum biraz korkuyorum da ama yapacak birşey yok
arasardaannesi tuuuba benim bebeğim de hareketliydi 6 aylık da emekliyordu dönüyordu lokal oldu ile yaptılar bıkac saat ağladı arabada gezdirdik uyuttuk sonraki saatlerde normale döndü
BarlasinAnnesi-91 arasardaannesi bizde bugün tam olarak bunu yaşadık ☺ yalnız değilmişiz peki ilerleyen günlerde nasıl oldu?
tuuuba arasardaannesi bizde lokal anestezi ile ctesi yaptıracağız epey hareketli biraz korkuyorum bu sebeple sizinde hareketliymiş biraz rahatlsdım okuyunca💌
arasardaannesi BarlasinAnnesi-91 BarlasinAnnesi-91 çok norml ilerleyen günlerdede sorun yok cok şükür hareketli olmasına ragmen acısını fln hıssetmedı doktorun önerdıgı ılacı kullanın kakası fln gelmesın enfeksiyon fln kapmasın dıkkat edın bardk koyun fln dedı mı bn ıkı oglumada koydum rahattı bez sürtmüo bı numara buyuk bezle rahattık
arasardaannesi BarlasinAnnesi-91 agrı kesıcı bıle ıkı kere verdm aralıklarla bı daha vermedm emekledı gezdı darbe almamasına dıkkat edın sureklı yanındaydık yere fln sürttürmesın dıe bıkac gun özellikle daha cok kucakta gezdı
BarlasinAnnesi-91 arasardaannesi bardak zaten duymuştum doktor kendi de koydu içim rahatladı bizde sabaha bakış daha iyiyiz teşekkür ederim güzel önerileriniz için dikkate alacağım size de hayırlı uğurlu olsun RABBİM düğünlerini görmeyi nasip etsin 🤲🏻💕
arasardaannesi tuuuba bnde cok korkuodum hem lokal hem hareketli ama kolaymıs Allah sizinkinede kolaylık versın inş 🤲🌺