Allah rızası için biri bişey yazsın bebeğim 7 haftalık çok ağlıyor uyumak nedir bilmiyor yanından bir dk ayrilamiyorum hastaneye götürdük kaç kere bir sürü testten geçti hepsi temiz çıktı doktorlar hiç birşeyi yok diyor ama dutekli ağlıyor gaz desen gazdan bu kadar aglamaz sürekli maşallah gazını çatır çutur cok güzel yapıyor nedir bu neydendir kulagimi ağrıyor sünnet mi edilmesi gerekiyor bunları yasayanlar yazin lutfen