kızlar 9. ay aşısınj yapmaya gittik bugün. Oğlum 34. haftada 2.300 doğdu. Kilosu 9. Boyu 74 cm. Bunda sıkıntı yok ama hala tam anlamıyla desteksiz oturamıyor devriliyor. Tutunup kalkma emekleme veya sürüklenme yok. hemşiremiz , Kasları çok zayıf dedi fizik tedavi önerdi moralim bozuldu. Doktoruna götürcez bakalım o ne diycek. Erken doğan bebişleri olanlar var mı Sizinkiler nasıl, bu aylarda neler yapabiliyorlar 😔