Duygu-Duygu ben osteocare kullanmıştım, ne yerseniz yiyin sütünüzün kalitesi değişmez, bizde kilo boyda sorun olmamıştı. Doktora göre gayet iyiydi yani. Hiç bir zaman kilolu bir bebek olmadı ama acı mamayı içmesi imkansızdı anne sütü elzemdi yani. Emin olun sütünüz yeterli oluyor, besin değeri değişmez yalnızca siz tüketemediğiniz için sizin depolarınızdan gider. Bebeğiniz yine alması gereken kalsiyum ve proteini alır.