Kızlar çok üzgünüm direkt konuya giriyorum. 3 yaşında oğlum var kreşe gidiyor. Geçen hafta oynarken masadan düşmüş. Almaya gittiğimde anne düştüm dedi. Hafif dudağı patlamıştı. Çocuktur dedim abartmadım olayı. Ben de öğretmenim, ne kadar dikkat etsek de bazen olabiliyor. Neyse son iki gündür sürekli dişim acıyor diyordu dün eşim götürdü. Sağ ön diiş sallanıyor. Antibiyotik vermiş. Sağlamlaşabilir de demiş ama olumsuz da konuşmuş. Olmazsa çekilecek diye. Daha 3 yaşında 7 8 yaşına kadar boş olacak orası. Rabbim beterinden korusun ama öyle çok üzgünüm ki keşke olmasaydı. Bir de düştüğü gün hiçbir açıklama yapmadılar. Dikkat edin demiş doktor simit vs yemesin demiş. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne olur umut verin bana. Gitmesin yavrumun dişi