Brkrk Bu kamerayı kullanan var mı, memnunmusunuz ? Gece görüşü, çekim gücü nasıldır. Bugün alacağım indirimler bitmeden kullanıcı yorumu merak ettim
azicikgobekatalim Brkrk ya ben de yeni aldım da. Pil ömrünü soracaktım size. Benmkinin 1 günde bitiyor pili
Brkrk azicikgobekatalim benimki de öyle şarda kullanıyorum ben genellikle gece yatmadan önce takıyorum, gün içerisinde o şekilde kullanıyorum sonra yine biterse şarja takıyırum. Biraz pil ömrü az
azicikgobekatalim Brkrk hı tamam o zaman. İnternette yorum okudum bazıları, şarjı 1 hafta gidiyo demiş de benimki mi arızalı dedim. Servise gönderecektim ona göre..neyse, belki onların çocuğu gündüz hiç uyumuyodur 😅 teşekkür ederim cevabınız için 🌸