hayatgzl benim bebeğiminde geç kapanmıştı 19 aylık falandı daha tam kapanmamıştı bile her doktora gidişimizde sordum doktor en son artık sertleşmiş orası zamanla kapanacak korkulacsk bişey olmadığını söyledi zaten açıklık çok çok küçüktü ama artık kapandı 2 yaşında, doktora danışmak ya fayda var tabiki