Mebruemir Kızlar kan damlası ne kullanıyorsunuz devletin verdiği içeriği iyi değilmiş sanırım. Dr değiştirmedi ana benim için rahat değil
babybmoms Mebruemir ocean kullandım hep şimdi devletin verdiğini kullanıyorum içerikleri aynı ikiside kan ilacı sonuçta sadece devletin verdiği ishal yapabiliyormuş bizde öyle bir sorun olmadı
babybmoms Kubis42 en son ferrum verdi daha öncekiler de ondan mıydı bilmiyorum 3 aydır alıyorum zaten damlalıklı şişeye boşaltıyorum kendi şişesinden o yüzden en son verdiğini hatırlıyorum şu an
EsraEsiladmn Bestiron kullanıyoruz saglık ocagagının verdıgını kullanmayın derim araştırın içinde paraben ve katkı maddeleri var içerigi temiz ilaclar verin mümkünse
babybmoms Kubis42 ya devletin imkanları var kendini zora sokmak manasız geliyor bana bir damla bu gün 500 liradan aşağı değildir en son aldığım fiyatı hatırlamıyorum onun yerine çocuğa birşey almak daha mantıklı bence