bussyy1710 Bebelac pepti junior kullanıyorum ben içerisinde peynir altı suyu var hidrolize sindirilebilir şekilde doktor zaten bu mamayı yazarken söyledi bize eğer tolore ederse bu mamayı verirsn dedi ama mamayı 1 ölçek verdim 3 gün ve pişik karın ağrısı kanlı kaka yaptı .en katı formdaki mamaları bebekler içmek istemedikleri için bunu vermişti bize içimi daha kolay diye ama olmadı siz hangisini kullanıyorsunuz.