Lütfen yardım edin Bebeğim 4 aylık şu zamana kadar rahat 15-20 kez tıkanmıştır 1 kez de mastit oldum bebeğimde göğsümde uyuyakalıyor uyandırınca da emmek istemiyor artık sağ memeden emzirmek istemiyorum bu durum psikolojimi de etkiliyor artık sizce bu tıkanık memeyi emzirmesem ve sağmasam süt tamamen kesilir mi yoksa mastit olur mu nasıl bir yol izlemeliyim