Merhabalar
Bazen bebeğime vakit ayıramıyormuş gibi hissediyorum ve üzülüyorum. Çalışmıyorum tüm gün evdeyim aslında. Ama ona kahvaltı hazırla kendime hazırla ufak tefek etrafı topla et derken eskisi gibi çok zaman ayıramadıgımı hissediyorum. Sizlerde de böyle durum var mı. Ailemden uzak olduğum için kimseden destek alamıyorum.