@“devin02”#p30045799bizde aynı durumdayız anne sütü almıyor sace mama ile besleniyor 15 20gundur kabız arada bı zorrr yapıyor ağlıyor desteksiz sace 2,defa yaptı 2gunde bir kulak çubuğu ve yağ ile yapıyor ondada agliyor yarın 2ay aşımız var aile hekimimle konuşam ne derse doktora götürcem olmazsa Bebelac Gold kullanıyorduk 3gun oldu Aptamilde gectiik probiyotik başladık ama halen aynı 3kere gunde mamasina 1cay kaşığı soğuk sıkım zeytinyağını koyuyorum halen aynı yavrum desteksiz yapamıyor