esnbyz beyser bir kac hafta bi deneyip sonrasinda duruma gore acarak denemeyi dusundum aslinda. Cunku suan uyku bile uyuyamiyor kivraniyor surekli😔 evet oyleymis pregnacare breast feeding aldim takviye icinde umarim sut kalitesi dusmez😞
nurays beyser benim bebeğim de 45 günlük yanakları böyle kızarıyor ara ara kuruyor altı öyle acayip bir pişik durumu olmadı sadece vücudunu göğüs kısmında biraz kızarıklık olmuştu akşama geçmişti yanağında kızarıklıklar vardı ara ara çıkıyor sonra geri geçiyor gibi oluyor bir şey alerjisi olduğu için bebeklerde normal midir hiç öyle kaka da falan kan olmadı çok şükür ama bu durum alerji midir sizce bilginiz var mı Bugün bir baktım tekrar da yanakları kızarmış sivilce gibi şeyler çıkıyor sonra geçiyor bu neden oluyor sürekli
beyser nurays şampuanindn olabilir canım benim kızımın göz kapaklarında oldu öyle kızarıklık alerji uzmanına gittigimde onuda söylemiştik Bioderma atoderm önerdi şampuan ve kremini kullandıktan sonra gerçekten çok iyi geldi
ugrakyagiz beyser bebeğinize neler yedirdiniz bizimde yumurta süt ve ürünleri yasaklandı zaten iştahsız dış cikariyor yemiyor neye baksam eser miktar yazıyor ne yedircem şaşırdım ya
beyser ugrakyagiz paletli hicbirsey yedirmedim öncelikle sebze meyve purelri tüm bakliyatlari yedi ayrıca yumurta alerjisi yoktu yumurta tavukta yedi kızım ama çok iştahlı bı bebekti o yüzden ben nede versem yiyordu
aslanleo esnbyz Bu belirtilerin aynısı vardı ve kan yoktu bebeğimde ama bizim doktorumuz alerji ihtimali olan tüm yiyecekleri yasakladı.Çok katı diyet yaptım 3 hafta sonra falan rahatlamaya başladı bebeğim ve zamanla daha da iyi oldu.Bence bir alerji doktoruna gidin çünkü belirtileriniz çok.
esnbyz aslanleo suan da sut ve sut urunleri, yumurta, tavuk, dana eti, kuruyemis, susam ve bunlari iceren gidalari yemeyi kestim. Size bunlar haricinde neleri kestirdi acaba doktorunuz?
aslanleo esnbyz bitki çayları (denediğimde vücudunda döküntüler yapmıştı zaten), tropikal meyveler, çilek,portakal,domates, domates salçası, balık
tombikinannesi esnbyz dana etini de tamamen kesmeyi deneyin sucuk yemeyin mesela kuzu eti hafif onu ye demişti dr bana bide öyle deneyin birde cildi nasıl kuru mu ? Eğer kuruysa egzamaya çevirir nemlendirme çok önemli la roche posay lipikar çok çok iyi geçiriyo tavsiye ediyorum
esnbyz tombikinannesi evet dana etinide kestim sanki o da kakada mukusu artirdi gibi hissettim. Aslinda cok kuru cildi yok ama kulak cevresinde kuruluk var. bir de kollarda olmustu atopik dermatit gibi onlar gecti. Mustelanin stelatopia kremini aldim ama etki etmedi gibi hissettim bi de kokusu hos gelmedi bana. La roche u deneyeyim bir de tesekkur ederim🙏🏽
tombikinannesi esnbyz bende stelatopia kullanıyodum doktorum la roche posay lipikar önerdi ve ben günde en az 2 kere sürüyorum yoksa bebeğimin cildi egzamaya çeviriyo hemen doktorum nem bombası yapıcaksın bu çocuğu resmen dedi çünkü gelişimini de etkiler düşünsenize cildi kaşınıyo yanıyo anlatamıyo nasıl oyun oynayıp bişeyler öğrenmeye konsantre olucak zamanla iç organlara da sirayet eder dedi. O yüzden bi an önce tedavisi olmalı 🙏♥️
esnbyz tombikinannesi bizde o kadar bir kuruluk yok sanirim. Ben her dustan sonra nemlendiriyorum. Bakalim doktora gidince onu da bi sorarim tekrar🙏🏽
ugrakyagiz beyser sebze ve meyve purelerine nasıl yaptınız ben irmik atıyordum ondada gluten var kilo aldırmıyor cocuga
55gmz esnbyz benim bebeğimde de var alerji ama kanlı kakası yok…bana tamamen kes dedi…yüzünde egzamalar çıkıyor bebeğimin ona da krem kullanıyorum…
beyser ugrakyagiz keçiboynuzu unu yulaf unu kullandım ben hep karabuğday unu deneyeblirsiniz ben irmikte kullandım .ayrıca şöyle birşey var alerjik bebekler malesef çokta kilolu olmuyor sık sık kaka yapma durumu oluyor benim kızım öyleydi mesela 😐