Tugba_5559 Merhaba anneler bebeğimin boynunun altı pişiyor üstelik sivilceli şekilde .hamazinc krem kullanıyorum pudra kullanamıyorum sakıncalı diyorlar nasıl geçer bu
Atlasdunyam Tugba_5559 bizimde oluyordu hala oluyor 8 ay 11 günlük bize bepanthol baby yerine hametan daha iyi geldi
kimbumadam Tugba_5559 kızıma tulum giydirince oluyor genelde sürtünmeden kaynaklı sanırım Pişik için de mustela sürüyorum kızardıkça