Merhabalar anneler benim bebeğim 4ay 5 günlük , pazartesiden beri kan ilacı kullanıyoruz ve 3dür kızımın bezinde kan gördüm , bebeğim egzaması olan bir bebekti ama bu kadar yüzümzde olmamıştı , kızımın süt alerjisi olabileceğini doktorum ilk başta demişti ama bana diyet vermemişti geçmişti bilemedik anneler sizler böyle bişi yaşadınız mı