Kızlar ek gıda yok denecek kadar az, yani içtiği 1 2 yemek kaşığı çorba bide yoğurt, bazen bunları bile istemiyor. Pilav denedim yemedi, muz avakado pekmez yapıyorum yemiyo, kaşık maması yemiyo, kahvaltı kültürü yok ne yumurta ne peynir yemez, haşlanmış patates ve kızarmış patates yiyordu artık onlarıda yemez oldu, elma armut yerdi mesela yemiyo, hani blender yapıyorum rende yapıyorum yine yok, pütürlü veriyorum hele onu hiç yemiyo, organik bebe bisküvisi aldım, onuda baya eziyorum sıcak suyla içine bal kabağı püresi veya avakado yapıyorum yok bisküviyide sevmedi yani ben o kadar çaresizim ki kendimi bitik hissediyorum ne yeme var ne uyku var, dün mesela gece 1de uyandı 4de uyudu yani artık sinir hastası psikolojik hasta olacam haliyle bende uyuyamıyorum dinlenemiyorum geceleri eşimle nöbetleşiyoruz bi o uyutuyo bi ben ama her gün hergün gına geldi, akşam asla kendimize vakit kalmıyo özel hayatımız bile bitti yani o derece yok vakit yok çocuk uyumuyor nasıl özel hayat olsun ki, ben onuda geçtim yeterki yesin yada yemiyor mu uyusun ama 2siyle başa çıkmak çok zor ya yeme bozuk uyku bozuk hergün kaç çeşit ek gıda çöpe gidiyor, yani diğer ay kan tahlili olacak tabiki doktorada danışacağım ama bu yeme bozukluğu için pedagog felan bişey yapar mı acaba hangi doktorlara götürebilirim çok çaresiz kaldım mama içtiği için mi böyle mama içip ek gıdası düzgün olan bebişler var mı yada bizim gibi sıkıntılı olan