merkursavascisi_06 Kızım antibiyotik içiyo diye probiyotik içiriyorum. Büyük tuvaletini yaparken sıkıntı yaşıyo enterogermina veriyorum acaba o mu yapıyo ya bilemedim
Eftelya111 merkursavascisi_06 enterogeemina ishali durdursun diye veriliyormuş antibiyotik kullanmıında ishal olmasınlar diye NBL probiyotik var onu da kabızlen vermişlerdi bize eczaneye bi sorun isterseniz
hayalperest2310 merkursavascisi_06 entetogermina sindirim sistemini düzenlemek içinde kullanılır kızım kabız oluyor ona kullanıyorum çok faydasını gördüm
merkursavascisi_06 hayalperest2310 daha önce kabız olduğunda işe yaramıştı. Şimdi antibiyotik içerken de barsak düzeni bozulmasın diyr veriyorum ama bu sefer kabızı çözmeyince acaba zararı mı oldu diye şüphelendim.