
Merhaba anneler bebeğim 4 aylık ve sadece 1 defa tras ettik 19 ocakta traş ettik doğduğunda saçları böyle değildi komple heryerden çıkmıştı tras ettikten sonra seyrek çıkmaya başladı önler de var ama sağda soldan ve arkadan çok hafif bazı yerlerde daha çıkmamış gibi neler yapabilirim ne zaman tam çıkmaya ve gürleşmeye başlar sizde oldu mu neler yaptınız internetten baktım badem yağı diyor bebeklere uyarmış tatlı badem yağı mi 4 aylık diye sürmekle sürmemek arasındayım ilk çocuğum bilgi edinmeye çalışıyorum bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim 😊