Herkese merhaba. 3 aylık bebeğim geçen hafta üşütmeden dolayı enfeksiyon geçirdi. 2 gün hastanede kaldık. Serum antibiyotik tedavisi gördü. Hastaneden çıktığımızdan beri doğru düzgün çişini yapmıyor. Kakasını yapıyor, ama çiş ya yok ya da çok az. Neden böyle olur acaba tam iyileşmedi mi.