Kızlar kızım 20 aylık öksürüğü ve burun tıkanıklığı var. Gece daha fazla oluyor. Burnunu asla temizleyemiyorum şırınga ile serum fizyolojik yapıcam ama mümkün değil görünce bile kaçıyor. Yani burnunu temizleyemiyorum bu şekilde. Ama temizlemedikçe de daha kötü öksürük oluyor. Napıcam öneriniz var mı . Pekmez tereyağ limon kürü yaptım bu arada kaç gündür veriyorum ama etki etmedi öksürüğüne. Soğan bal kürü yaptım bugün de onu vericem. Bilemiyorum yani neler önerirsiniz