Bulut_8 Epizyotomi hangi kremleri sürdünüz 20gun oldu çok acıyo iyileşmedi Fito krem ve kantoron sürüdüm
visneliturta_ Madecasol vermişti benim dr um iyi geldi ama benimde 1 ayda anca iyileşti zor bir doğumdu