Benvebebegim B 12 ye başladınız mı başladıysanız kaçıncı ayda hangi markaya başladınız ve ne kadar süre ile veriyorsunuz
sleepnessnami Benvebebegim 10 aylıkken vermeye başladım WellCare markası memnunum ama doktorunuza danışın çünkü bizim doktorumuz bize bunu önerdi. İlk bir ay her gün bir fıs daha sonrası her hafta bir fıs şeklinde veriyorum
Benvebebegim sleepnessnami bizim doktorumuzda wellcare ı verdi. İlk hafta her güm sonra haftada bir e düşür dedi. Fıslayınca kırmızı olan. Acaba geç mi başladık diye düşünmüştüm bu zamanlarda başlanıyor demek ki, teşekkür ederim 💕
Benvebebegim Yaseoo verdi de geç mi başladık diye düşündüm. 7. ayda başladık her gafta bir fıs sonra haftada bir fıs